• Seied Hasan Hoseini Roudbareki
    شيراز - مسجد وكيل - آبان 1390

    هنوز هم دارم صداي اذان را از اين عكس مي شنوم و دسته اي نمازگزار در گوشه ي صحن مسجد وكيل كه بيشترشان مقامات عالي اداري آموزش و پرورش يكي از خراسان ها ( كه يادم نمانده است ) بودند . خودم را قاطي آنها كرده بودم كه از توضيحات راهنمايان ويژه ي آنها استفاده كنم . در دلم آرزو مي كردم كه اي كاش مي شد همه ي فرهنگيان را يك بار در طول 20 - 30 سال كار فرهنگيشان هم كه شده ، به اين سفرها آورد . اين سفرها آنقدر كه براي معلمان و آموزگاران مناسب است براي مديران و امثال آن مناسب نيست . بگذريم ... دخترخانمي كه شرح مكان مي داد ، در برابر يكي از پرسشهايم گفته بود : " شما كه جزو اين جمع نيستيد ، از اين جمع خارج شويد ! " ... فرار كردم... اين عكس را حين فرار گرفتم ... مي خواستند بعد از نماز به ناهار بروند . رييسشان مي دانست كه من هم يك فرهنگي از استاني ديگرم . مي ترسيدم كه مرا با خود به ناهار ببرند .
    ( حوض داخل صحن را نگاه كنيد ! ... مسجد به اين زيبايي و شكوه ، حوضش بي آب است )
    Photo

    · Yesterday at 2:02pm
      • ‎( حوض داخل صحن را نگاه كنيد ! ... مسجد به اين زيبايي و شكوه ، حوضش بي آب است )...... آفرین به این دقت نظر ! چه کنیم استاد !! ما که مثل شما شمالیها !آب فراوان نداریم !!استان فارس هنوز که هنوزه در خشکسالی به سر می برد عزیز
        11 hours ago · · 1
      • از ركن آباد و الله اكبر حافظ گفته كه بگذريم ، در همين شاهچراغي كه رفتم و عكسش را خواهم گذاشت ، آب فراوان بود ... دوستم غزل ! ... از شما "فارس"يان اين حرفها بعيد است ... استاندار فارس اگر همين را به من بگويد ، تمهيدات ارسال آب به مسجد وكيل را فراهم خواهم كرد .
        درود بر دوست نازنينم ؛ غزل !
        9 hours ago · "}">