كه دگر زنده نباشي كه بيايي !!!
گفته بودم چو بيايي غم دل با تو بگويم
چه بگويم ،
كه دگر زنده نباشي كه بيايي !!!
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ساعت 19:21 توسط سيد حسن حسيني رودباركي
|
آشناشوم.آشنايي يابم.آشنايي كنم.آشنايي دهم.