" جن گونه"
از جلسه ي دادگاه ميام بابا !
من و هفت هشت مالباخته ي ديگه كه خونه مون سرقت شده ، عمدتا هم طلا و لبتاب .
عجب سارق خونسردي بود
قبراق و سرحال
با دو تا وكيل ؛ يه خانم و يه آقا
... مالباخته ي بغل دستيم مي گفت:هيچچي ، بدهكار هم شديم!
... جدا از همه چيز ، سرقتش هم استادانه بود
همون كه گفته بودم ،،،
" جن گونه"
الان
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۵/۲۱ ساعت 19:31 توسط سيد حسن حسيني رودباركي
|
آشناشوم.آشنايي يابم.آشنايي كنم.آشنايي دهم.