از جلسه ي دادگاه ميام بابا !
من و هفت هشت مالباخته ي ديگه كه خونه مون سرقت شده ، عمدتا هم طلا و لبتاب . 
عجب سارق خونسردي بود
قبراق و سرحال
با دو تا وكيل ؛ يه خانم و يه آقا
... مالباخته ي بغل دستيم مي گفت:هيچچي ، بدهكار هم شديم!
... جدا از همه چيز ، سرقتش هم استادانه بود
همون كه گفته بودم ،،،
" جن گونه"

الان