لدتی که در "رفتن" است در "رسیدن" نیست!
لذتی که در "رفتن" است در "رسیدن" نیست!
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ ساعت 1:36 توسط سيد حسن حسيني رودباركي
|
آشناشوم.آشنايي يابم.آشنايي كنم.آشنايي دهم.