نهایت کمال آدمی در "انسان"یت اوست و نهایت انسان در "آزادگی"اش!
آزادگی ، قله ایست که به راحتی به آن نخواهی رسید.
کوهها ، دشتها ، دریاها و سنگلاخهای بسیاری را باید گذرانده باشی .
یکی از این دشتها ، دشت یرزگ "آزادی" است !!!
ارابه هایتان را به سمت این دشت بزرگ ببرید 
با عطر موهای افشان نجابت  ...