دشت یرزگ "آزادی"
نهایت کمال آدمی در "انسان"یت اوست و نهایت انسان در "آزادگی"اش!
آزادگی ، قله ایست که به راحتی به آن نخواهی رسید.
کوهها ، دشتها ، دریاها و سنگلاخهای بسیاری را باید گذرانده باشی .
یکی از این دشتها ، دشت یرزگ "آزادی" است !!!
ارابه هایتان را به سمت این دشت بزرگ ببرید
با عطر موهای افشان نجابت ...
آزادگی ، قله ایست که به راحتی به آن نخواهی رسید.
کوهها ، دشتها ، دریاها و سنگلاخهای بسیاری را باید گذرانده باشی .
یکی از این دشتها ، دشت یرزگ "آزادی" است !!!
ارابه هایتان را به سمت این دشت بزرگ ببرید
با عطر موهای افشان نجابت ...
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ ساعت 7:28 توسط سيد حسن حسيني رودباركي
|
آشناشوم.آشنايي يابم.آشنايي كنم.آشنايي دهم.