خلط نازل شده به گلو
خلط نازل شده به گلو را نمیتوان برای همیشه نگه داشت ؛ یا باید با اخ و تف بیرون کنی یا قورتش دهی .
اگر اصرار داری که نگه داری ، معلوم میشود که گلو و صاحب گلو خودت نیستی.
+ نوشته شده در سه شنبه ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ ساعت 17:20 توسط سيد حسن حسيني رودباركي
|
آشناشوم.آشنايي يابم.آشنايي كنم.آشنايي دهم.