خلط نازل شده به گلو را نمیتوان برای همیشه نگه داشت ؛ یا باید با اخ و تف بیرون کنی یا قورتش دهی . 
اگر اصرار داری که نگه داری ، معلوم میشود که گلو  و صاحب گلو خودت نیستی.