در حاشیه ی جدایی بیل گیتس از همسر اولش

همیشه پای یک زن در میان است./ . میخواهد تجدید فراش نماید بیچاره .
همونی که همیشه میگم؛


"طبیعت هیچ مردی به یک زن راضی نمیشه

 طبع هیچ زنی هم ، هوو پذیر نیست."


این دو نفر تازه از مدل خیلی مودب هاش بودن که اینجوری رفتن کنار! شایدم به برکت ثروت افسانه یشوونه. با پول و ثروتی در اون حد میشه هر همسری که دوست داری اصلا خودت خلق کنی! ... لامسب پول!!