تاریخ ، به انگشتانی با احترام یاد خواهد کرد که به سمت "خود" ، نشانه رفته اند.
نه !! ... داشتن قدرت مطلقه و منش "حق به جانب" ، ارزشی ندارد. چه در سطح کوچکی مانند خانواده و چه در سطوح بالاتر !
التماس میکنم به پایان این انگشت ها ( ی اشاره ی بالا گرفته شده توسط سیاستمداران خودمحور معاصر به هنگام سخنرانی هایشان ) بنگرید! و یا منتظر دیدن پایانشان باشید.
تاریخ ، به انگشتانی با احترام یاد خواهد کرد که به سمت "خود" ، نشانه رفته اند.
تاریخ را بعد از این ، پابرهنگان می نویسند.
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ساعت 10:35 توسط سيد حسن حسيني رودباركي
|
آشناشوم.آشنايي يابم.آشنايي كنم.آشنايي دهم.